Til neste KIB Ung 17. april kl 18.00  møte kommer Elisabeth Kristensen for å snakke om et spennende og aktuelt tema: Autentisk ledelse. Dette blir en interessant og lærerik kveld for alle dere som er opptatt av ledelse og hvordan håndtere ulike utfordringer. Elisabeth er Siviløkonom NHH med Executive MBA grad i strategiske ledelse og ledelseskurs fra

Til info: KIB vil ikke lenger benytte PayPal som betalingsmetode. Bli Proff arrangementer, KIB Ung og CBF skal benytte VIPPS som betalingsmetode. Det samme vil gjelde sommerfest og julearrangement. Gå til Vipps, søk opp KIB, og vipps! Der er vi:)   Kontingenter, Bli Større, og Mentor fungerer på vanlig måte. Kontonummer er da 6219 06 58177. Merkes

Nytt Bli Større-program er i gang. Første samling er gjennomført og bedriftseierne som deltar har satt sine vekstmål for 2018. I tillegg har hver og en satt seg noen hårete mer langsiktige mål. Nå er det fokus på vekst gjennom hele programmet – helt frem til oktober. 15.01.18 - Bli Større -Vekstkalibrering 12.03.18 - Bli Større -Ringer

Les mer  Vi starter året med fokus på hvordan ta vare på hele mennesket mellom krevende business og omsorgsoppgaver – visjoner og verdien av profitt og samtidig leve opp til andre idealer. Det sårbare og robuste.  Det autentiske og profesjonelle. Det blir servert suppe! For påmelding, gå til "Les mer" over.

  Nytt marked, nye kunder, økt omsetning? Da er Bli Større-programmet noe for deg! Programmet er et av få vekstprogram for gründere. Bli Større-programmet er et årsprogram og starter opp på ny frisk i januar 2018.  Programmet tilbyr kvinnelige næringsdrivende bistand til vekst der deltakerne selv arbeider med å oppnå sine mål. Målet med Bli Større programmet er å

Helsefarlig stråling i hjemmet var temaet når Softworks presenterte sin virksomhet på møtet i Core business forum, gruppe1. På hvert møte holder et medlem en lengre presentasjon om sin bedrift og sine produkter og tjenester. I Core business forum er målet å gi hverandre businessmuligheter. For å kunne anbefale hverandre må vi kjenne godt til hverandres tjenester og produkter.