Nyhet! Merkevareprogrammet

Hva har IKEA, Starbucks og Kreftforeningen felles?

De er personligheter som skaper følelser og lojalitet hos mennesker! Mens IKEA er hverdagshelten som skaper en bedre hverdag for folk flest, er Starbucks inspiratoren som samler folk – en person, en kopp og ett nabolag om gangen. Kreftforeningen i sin tur, er folkebevegelsen som snakker mer om liv enn om død for at kreftsaken skal få prioritet. Alle lykkes de i sin ambisjon om å påvirke verden og sin business.

Hva er ditt produkts personlighet og merkevarepotensiale?

Kvinner i Business tilbyr nå et nytt og helt unikt Merkevareprogram som tilfører vår programserie den ekstra dimensjonen i å lykkes i business. Merkevareprogrammet er et strategiprogram for kvinnelige næringsdrivende for å utvikle sine produkter og tjenester til sterke merkevarer. Det er utarbeidet og går i regi av Tangram Design, et av Norges mest anerkjente designbyråer som står bak mange av landets største merkevarer. I Merkevareprogrammet vil du blant annet arbeide med å finne ditt merkevarepotensiale, spisse målgruppen din, bruke visuelle virkemidler, dine viktigste kommunikasjonskanaler, forstå konkurransebildet og øvrig «støy», bli bevisst på dine interessetriggere og etablere ønsket etterlatt inntrykk.

 


Dette vil du jobbe med i Merkevareprogrammet:

  • Finne ditt merkevarepotensiale
  • Spisse målgruppen din
  • Bruke visuelle virkemidler
  • Dine viktigste kommunikasjonskanaler
  • Forstå konkurransebildet og øvrig «støy»
  • Bli bevisst på dine interessetriggere
  • Etablere ønsket etterlatt inntrykk

Les mer om Merkevareprogrammet >