Nyhet! Merkevareprogrammet

De er personligheter som skaper følelser og lojalitet hos mennesker! Mens IKEA er hverdagshelten som skaper en bedre hverdag for folk flest, er Starbucks inspiratoren som samler folk – en person, en kopp og ett nabolag om gangen. Kreftforeningen i sin tur, er folkebevegelsen som snakker mer om liv enn om død for at kreftsaken skal få prioritet. Alle lykkes de i sin ambisjon om å påvirke verden og sin business.

Kvinner i Business tilbyr nå et nytt og helt unikt Merkevareprogram som tilfører vår programserie den ekstra dimensjonen i å lykkes i business. Merkevareprogrammet er et strategiprogram for kvinnelige næringsdrivende for å utvikle sine produkter og tjenester til sterke merkevarer. Det er utarbeidet og går i regi av Tangram Design, et av Norges mest anerkjente designbyråer som står bak mange av landets største merkevarer. I Merkevareprogrammet vil du blant annet arbeide med å finne ditt merkevarepotensiale, spisse målgruppen din, bruke visuelle virkemidler, dine viktigste kommunikasjonskanaler, forstå konkurransebildet og øvrig «støy», bli bevisst på dine interessetriggere og etablere ønsket etterlatt inntrykk.

 

  • Finne ditt merkevarepotensiale
  • Spisse målgruppen din
  • Bruke visuelle virkemidler
  • Dine viktigste kommunikasjonskanaler
  • Forstå konkurransebildet og øvrig «støy»
  • Bli bevisst på dine interessetriggere
  • Etablere ønsket etterlatt inntrykk

 

Innlegget Nyhet! Merkevareprogrammet dukket først opp på Kvinner i Business.